tirsdag 11. januar 2011

Dårlig form….

Hmmm, ja, denne omgangen med bronkitt og bihuler satt dypt og lenge gitt. Har fortsatt ikke fått igjen formen, og går på halv tank på jobben. Er visst ikke helt bra har jeg hørt rykter om, men hvem bryr seg vel om det….., ikke jeg foreløpig. Har noen flotte medarbeidere som ser at formen ikke er tilbake, og tar hensyn til det. Er ikke alle arbeidsplasser som er like flinke til å tilpasse hverdagen og ta hensyn. Setter stor pris på dere.

engel2

Ellers er det virkelig rart å tenke på at vi nesten er i midten av januar allerede, kan dere fatte og begripe det?

Nå skal jeg lage meg en liten kaffe med min kjekke Gusto, få litt varme i kroppen.

SONY DSC

Håper dere har hatt en fin dag, selvom det sikkert mange steder har kommet nedbør i form av noe vått fra himmelen….

imagesCAUGH7OF

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. God bedring vennen! Nå vil jeg ha deg frisk i en fei altså! Ja, vi er heldige som har så flotte medarbeidere. Gleder meg til fest med dem snart!

    SvarSlett
  2. Takk Wenche. Jeg vil også ha meg frisk i en fei,men det tar sin tid.Er snart helg,så da blir det å slappe av,og litt avslapping med gode damer blir også bra!

    SvarSlett
  3. Ikke bare jeg som har blitt rævkjørt av bihulebetennelser og andre baskilusker ser jeg:P Nå mååå sommeren komme! Men du, den Gusto'en, hva kan man lage med den? Fredrik har lagt inn bud på leilighet v Stenseth... tror kanskje vi får den.. og DA trenger jeg ting og dingser i og til resten av interiøret (Fritt spillerom og jeg bestemmer ALT:D) og vi trenger en finfin sak som lager noe godt å drikke..Lager den f.eks. kakao til barn som meg?:P

    SvarSlett