onsdag 12. januar 2011

Nydelig…

I dag har det vært helt nydelig vær. Må få si at å jobbe i bhg på sånne dager er et stort privilegium,ellers også selvfølgelig,men størst er det på dager som denne. Vår,sommer og høst er også favoritter. Det å jobbe i bhg innebærer ofte at man får være mye ute,og man har jo opplevd at foreldre har ytret en viss misunnelse fordi vi som jobber i bhg kan være så mye ute mens mange andre sitter innestengt på et kontor hele dagen.

imagesCAQPUF2O

Er masse positivt med å jobbe i bhg,ingen dager er like. Barna finner på nye ting å gjøre og nye ting å si,og jeg kan love deg at de sier mye rart/morsomt til tider. Mange ganger ser vi voksne bare på hverandre etter et uforglemmelig sitat fra barnemunn,og vi har mange ganger store problemer med å holde oss alvorlige eller ikke le. Mange ganger så skjønner barnet at det har sagt noe morsomt og vi kan virkelig le sammen med barnet. Er så mange flotte øyeblikk man opplever når man jobber med barn. Som her om dagen når jeg kom på jobb etter å ha vært sykmeldt en uke og ikke hadde sett barna på over 2 uker. Noen øyne ser på meg og smiler,og kommer meg i møte med en god klem og: “Nå har du vært lenge borte”, følgene ble at flere av barna kom å ga meg en klem som for å si velkommen tilbake………”smelt……”. Er ikke bare barna som er herlige der jeg jobber. Har vært veldig heldig i forhold til medarbeidere. God kommunikasjon og humor blandt gjengen er bare noen av de tingene jeg setter stor pris på.

Trodde formen var bedre i dag,men jeg burde jo vite at det er vanlig med bedre form om morgenen for så å dale sakte men sikkert utover dagen. Man lærer så lenge man lever gitt. Jeg trøster meg med at det snart er helg,og at avslapping står på planen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar