tirsdag 1. februar 2011

Long time….

Oida,det er visst himla lenge siden jeg har skrevet på bloggen min gitt. Det må det gjøres noe med.

Har endelig kommet meg igjen etter den noe langvarige perioden med dårlig form. Nå har jeg “tørket støv” av treningstøyet og så smått begynt å trene på spenst igjen, og jeg kan med hånden på hjertet innrømme at det føles helt herlig!

DSC02045

             trening2

Jeg har også vært så heldig å vært med på årsfest/middag med jobben, noe som var kjempe koselig!

Kos har det også blitt tid til siden sist, og Dolce Gusto har blitt flittig brukt. For tiden er det kanskje ikke helt lurt å kose seg så mye med Dolce Gusto siden jeg prøver å bli kvitt noen kg som har sneket seg på kroppen (de ekstra kg hadde egentlig ikke fått tillatelse til å legge seg til her, men de snek seg inn bakveien…), men jeg klarer ikke helt å la være. Noen vil kanskje si at jeg har svak viljestyrke, og ja, kan nok være litt enig i det. I forhold til en venninne/arbeidskolega som har en viljestyrke som det virkelig står respekt av (hadde jeg hatt halvparten av den viljestyrken så hadde jeg kommet ganske så langt), så har jeg nok ikke noe å stille opp med. Du vet hvem du er….

DSC02067

Vel, ønsker alle en riktig flott onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar