fredag 11. februar 2011

Green Gate, blinklys og parkeringsplass….

I dag var Wenche og jeg en tur på Myrullpiken. Vi hadde vært så heldig å få tilbud om å handle nyankomne varer før alle andre, og det gjorde jo heller ikke noe at vi fikk litt prosenter heller. Kan lønne seg å være gode kunder…… Jeg fikk lov å kjøpe meg noe i bursdagsgave fra tenåringen og mammaen min, og gjett om jeg ble glad! Jeg ble også veldig glad for å kunne plukke ut bursdagsgave fra Wenche også, så nå er jeg bare glad, glad, glad….!!!

Gaven fra min kjære tenåring!

DSC02381       DSC02382

Gaven fra min søte mamma!

DSC02373

Gaven fra min flotte venninne Wenche!

DSC02383

Måtte jo kjøpe en liten ting fra meg selv til meg….

DSC02377

Så måtte vi jo selvfølgelig en tur innom Gulskogen senteret……herlighet så digert det har blitt….. skulle bare kikke litt i de nye butikkene som har kommet dit, men kjøpte ett par småting…..

DSC02386         DSC02387

Ok, blinklys! What`s up with that…….hvordan i huleste skal man vite hvor folk skal kjøre, skal de til høyre eller venstre, eller hvor skal de ut av rundkjøringa? Tror nesten at det er en del biler som ikke er utstyrt med blinklys jeg…… Se å bruk blinklysa dine for svingende!!!!!

De siste 5 åra har jeg og tenåringen bodd i en lavblokk i et borettslag. Vi trives veldig godt her, og har det helt topp. En ting som ikke er helt topp hvis jeg skal nevne noe, er at her må man være først til mølla for å få parkere nærme blokka. Kommer du litt seint hjem på ettermiddagen så kan du banne på at det er fullt på parkeringen som hører til blokka vår. Skjønner ikke helt hva de tenkte på når de ordna parkeringsplasser. Kan du si meg hvordan 48 leiligheter skal kunne dele ca.15 parkeringsplasser??? Jeg bare spørr!

Vel, i morgen formiddag er det corebar trening, skal bli deilig……selvom jeg innerst inne skulle ønske at jeg kunne sove lenge. Er litt dumt at jeg ikke kan få i både pose og sekk….

Riktig god helg alle sammen…..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar