lørdag 19. februar 2011

Treningstørke…

De siste ukene har jeg hatt noe vi fint kan kalle for treningstørke. Motivasjonen for å trene har vært veldig dalende, og det med god grunn. Jeg syns ikke jeg ser noe virkning av treningen, nåla på vekta har pokker meg stoppet opp, den står på stedet hvil, og det har den gjort en stund nå. Så hvorfor skal jeg gidde å stresse ned på treningssenteret etter en lang dag på jobb, og slite meg ut i salen? Ikke nok med at treningen ikke gir resultater, men det at jeg spiser mindre måltider og oftere, og har en annen diet enn jeg vanligvis pleier, ser heller ikke ut til å hjelpe. Utrøstelige 3 kg på 6-7 uker er ikke akkurat det resultatet jeg hadde forestilt meg. Hadde det vært 6-7 kg så skulle jeg ikke sagt noe, men den gang ei. Derfor har jeg gått på en smell denne helgen. Her har en halv plate stratos(stor), halv pose potetgull og en kvart stor pizzaplate blitt fortært, og det før lørdagskvelden har begynt…… Har vært å trent corebar da, noe som var ekstremt hardt i dag.

Så hva kan jeg gjøre for å få litt mer motivasjon? Jeg var jo så innmari flink veldig lenge. Målet var å bli i bedre form, og å miste en del kg før sommeren. Jada, er klar over at sommeren ikke er her enda, og at jeg fortsatt har tid, men halloooo. Nå har jeg mistet synet av målet…. Jeg er nødt til å få tilbake motivasjonen og målet må bli synlig igjen, men hvordan jeg skal få til det er fortsatt uklart. Får håpe treningstørken er over, etter at jeg var på trening i dag, og skal tilbake på mandag. Time will tell….

God helg til dere alleSmilefjes.

2 kommentarer:

  1. Kondisjonstrening Marianne! Gå tur så raskt at du så vidt kan synge (minst en time) og ikke spise mye middag så skal du se. Du går ihvertfall ned og ikke opp som jeg gjør...blir bare feitere og feitere. Slutt på spising for min del fra 1.mars!!

    SvarSlett
  2. Vel,jeg trener flere ganger i uken,og kondisjon er absolutt i bildet.Spiser lite,men tror kroppen ikke vil samarbeide,så da får jeg bare dra på de ekstra kg...

    SvarSlett