torsdag 17. februar 2011

Jeg vil bare sove, sove, sove….

Nok en dag er nesten over, og det er snart helg. Er utrolig godt å tenke på. Jeg syns det er veldig godt fordi da har jeg mulighet til å sove litt mer. For tiden så har jeg bare lyst å sove, sove, sove og sove litt til. Whats up with that? Jeg har ikke akkurat vært kjent for å være den som legger seg tidligst, men det virker som jeg kan si at det var i “gamle dager”….. Nå treffer jeg gjerne puta ett par timer før jeg pleide å gjøre i “gamle dager” på ukedagene. I helgene kan det faktisk være så “ille” at jeg treffer puta 2-4 timer før jeg pleide i gode “gamle dager”. Årsakene kan være så mange. Som f.eks at jeg sakte men sikkert nærmer meg de 40, og at overgangsalderen sniker seg innpå……,

overgangsalder

eller at jeg rett og slett er så sliten at jeg ikke er i stand til å holde meg oppe…..

sliten

hmmmmmm……tenke, tenke, tenke…. Velger rett og slett å gå for den siste jeg, skylappene er festet, så jeg vil ikke se på den første som et alternativ rett og slett….. Så svaret blir da, etter noen tankefulle minutter, at jeg er sliten. Kan det ha noe å gjøre med at jeg bare sover noen timer før jeg våkner - pling……. og da kan du jo banne på at jeg ikke får sove igjen uansett hvor trøtt jeg etterhvert blir og hvor mye jeg gjesper. Hjelper jo å ligge og tenke: nå må jeg sove, nå må jeg sove, nå må jeg sove…. Kan det være så utrolig vanvittig vanskelig å sovne da? Velger å ta det med godt humør, må jo være et forbigående fenomen, jada…… godt du er enig, visste jeg hadde rett.

Ellers er livet en drøm….. til tider……, og hadde det ikke vært for venner, familie, kjære og kjente så hadde vel livet vært noe helt annet. Joda, jeg ser at du nikker……

Håper du har en fortreffelig kveld, det har jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar