torsdag 10. februar 2011

Gammel,jeg….?

Joa, kanskje en liten smule gammel…..Eller, alder er jo bare et tall, som egentlig er helt uvesentlig, men jeg skjønner jo nå at jeg nærmer meg de 40 veldig fort. Planen er klar for den dagen tror jeg, jeg har ikke tenkt å være innenfor Norges grenser den dagen! Men i dag blir jeg bare 39, så jeg kan ta det helt med ro.

Har bakt oboy kake, gjorde det i går kveld. Tror jeg var sliten og trøtt, for jeg slet litt med røra denne gangen, men prøvesmakte på den og den er godkjent for servering for arbeidskollegaer.

kake    Denne ble laget, minus hjertene på toppen da. Hadde ikke kamera tilgjengelig, så måtte hente bilde fra nettet.

I skrivende stund sitter jeg og koser meg med en godkaffe fra min Dolce Gusto, godt å ta det litt rolig på morran før man skal avgårde på jobb.

DSC02208

I morgen skal jeg på handletur med Wenche venninne, og det skal bli riktig så koselig. Tror kanskje jeg skal innvilge meg en aldri så liten green gate eller to….. Smilefjes med åpen munn.

Nei, nå må jeg ordne kaka på fat. Ha en riktig fin dag alle sammen!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar