onsdag 23. februar 2011

EU-kontroll og glatte veier…

Onsdag morgen, og endelig litt tid for meg selv. Vel og merke bare en liten time, men det holder for en liten dolce gusto kos.

Leverte bilen til EU-kontroll i dag tidlig, så selvom jeg har seinvakt så måtte jeg tidlig opp. Har heldigvis fått låne bilen til mamman min mens min blir kontrollert. Jeg krysser fingrene for at bilen “flyr” igjennom kontrollen.

Så var det disse glatte veiene da, hvorfor i all verden kan dem ikke strø eller noe, er jo så glatt at det halve kunne vært nok. Merka det veldig godt i dag, når jeg kjørte mamma sin bil, for den har ikke 4hjulstrekk som min….. Men, men, er bare å kjøre litt ekstra forsiktig i dag….

Vel, da er snart arbeidsdagen her, ha en riktig flott dag alle sammenSmilefjes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar