onsdag 15. desember 2010

Dolce Gusto

I’m in love…….yeaaahhh. Jeg er visstnok verre enn unger, klarer ikke å vente. Har tenkt på Dolce Gusto i evigheter nå, og nå har jeg klart å få’n i heimen. Han er virkelig god skal jeg si deg. Måtte jo teste han ut med en gang jeg kom hjem, kunne jo ikke vente til jul….. Skal si jeg ble overrasket. Jeg må jo innrømme at jeg hadde mine tvil i bilen på vei hjem, tenk om han ikke ga meg det jeg ønsket…… Han skuffet ikke. Tenåringen fikk en god kopp med chococino og jeg prøvde ut latte macchiato, det smakte virkelig godt. Så nå er jeg absolutt ikke i tvil lengre….

Her er noen bilder av vidunderet…

DSC02202 

DSC02203

DSC02205

DSC02206

DSC02207

DSC02208

Lagde macchiatoen i feil rekkefølge, men sånn er det å være nybegynner…hehehe

Ha en riktig fin kveld alle sammenSmilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar