onsdag 8. desember 2010

Julefred?

Oi,lenge siden jeg har vært her nå gitt. Sitter her i godstolen min og fryser under fleeceteppet,har vært kaldt den siste tida,og det har sannelig vært huskaldt også. Er ikke bare bare å holde det varmt og godt her samtidig som man prøver å spare på strømmen. Kan jo risikere å få DEN smellen på neste strømregning!
Sitter her som sagt,og fryser og funderer på om julefreden har senket seg. Må jeg spørre meg selv om det,så har den nok ikke vist seg her. Jeg begynner visst å bli litt stressa kjenner jeg nå når jeg tenker over det. Julegaver er ikke kjøpt,julevasken er ikke tatt og absolutt ikke julebaksten. Har ikke ork eller krefter til alt dette når jeg kommer hjem fra jobb. Er ikke bare bare å ta hånd om 40 juleferiesugne unger,ser tydelig at barna trenger ferie nå. For ikke å snakke om oss voksne…..hehehe. Vel,vel…..skal prøve å få begynt på gavehandlingen til helgen…..blir en marsipangris hver til alle sammen……hehehe…..så slipper denne damen å bruke opp resten av de små grå til å tenke ut hva som skal kjøpes.
Freden har senket seg i forhold til treningen også,hvis man kan kalle det det…. Jeg har visstnok en skade i kneet som gjør at jeg må være forsiktig med treningen,og jeg som hadde kommet så godt igang a, men en mulig menisk skade i kneet er ikke til å spøke med.
Har ikke bare blitt dårlig med blogging i det siste,fotografering har også dabbet av…….Tror piffen har gått ut av meg jeg. Bruker all energi på jobben og på å fryse. Fryser til og med på natta jo…enda jeg ligger med raggsokker,tights og langarma. Pluss dundyne og to fleecetepper….. Håper at det blir litt mildere snart. Er det ingen som trylle fram litt væromslag da?
DSC02185
Brrrrr…….Jeg får prøve å få litt varme i skråtten…….Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar