tirsdag 28. desember 2010

“Synd på meg dag”

I dag er det “synd på meg dag”. Mariannemor sto utrolig nok ikke opp før kl. var halv to, helt utrolig for å være meg. Ikke så rart når man har hatt en lang og hard natt med masse hosting og dårlig søvn. Egentlig så skulle nok Mariannemor ha ligget videre under dyna, men denne kroppen som er utdelt er ikke ment for å ligge i senga så lenge, kjenner det allerede i rygg,skuldre og nakke. Skulle egentlig vaske og rydde her i heimen, og kanskje egentlig male salongbordet et strøk, men det orker jeg rett og slett ikke. Beklager Elisa og Michael, håper dere holder ut med ett par hybelkaniner….Det ble støvsugd litt i går, så det er ikke så mange av dem….

Blir koselig å få besøk i morgen, av Elisa og Michael som skal være her til over nyttår. Har liksom blitt en tradisjon det. Selvom formen min er noe redusert så blir det koselig.

Sitter og prøver å nyte et glass med latte macchiato lagd av kjekkasen Dolce Gusto….

dolce gusto

Kos dere videre i romjulen alle sammenSmilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar