lørdag 11. desember 2010

Sliten?

Er du sliten? Begynner du å kjenne stresset som gjerne fremkalles i førjulstiden? Eller kanskje er du av den personen som klarer å kose deg og ta ting med knusende ro, eller kanskje du egentlig har handlet inn alt av julegaver og slipper å stresse rundt på sentrene som er overfylt med gale mennesker? Uansett så er det bare 13 dager igjen til jul nå!

Jeg tar foreløpig ting litt med ro,selvom jeg ikke har kjøpt noen julegaver. Bare vent, til uka kjenner jeg nok stresset.

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med godkaffe og litt lys.

DSC02024                  DSC02167

Selvom jeg hater å bruke lørdagen og fridager på senteret nå før jul, så kryper jeg til korset i dag. Jeg tar på meg “gavebrillene” og drar for å prøve å finne noen julegaver……. Vet ikke helt hva det blir, for jeg har ingen som helst idè på hva jeg skal kjøpe til de forskjellige…..,men finner nok noe lurtSmilefjes.

Ønsker alle en flott lørdag…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar