fredag 17. desember 2010

Helgen er her…

Ja,da var det helg dere. I skrivende øyeblikk sitter jeg og tenåringen og koser oss med en chococino….

chococino     Han Dolce Gusto blir ganske flittig brukt her i heimen. Vi rekker til og med å ta oss en kopp kaffe om morran, fordi det går så raskt å lage den.

Jaja….nok reklame her…. Det er altså helg, siste helgen før jul, og jeg må ærlig innrømme at det ser ut som et bomba h……… her i heimen, beklageligvis. Er så sliten for tiden at jeg orker ingenting når jeg kommer hjem fra jobb, men skal prøve å ta meg sammen i helgen. Jeg får ta meg en caffè grande intenso, så får jeg nok litt energi. Heldigvis så er det ingen som skal komme hit julaften, så da går det an å få unna siste rot neste helg, men er jo ikke noe koselig det da. Men må kanskje ta en sånn løsning, siden jeg jobber til 17 på lille julaften. Nevnte jeg at jeg er utrolig glad for at det snart er ferie?

Er øm hele øverste delen av ryggen og skuldrene. På jobben hos oss er vi ganske heldige, vi får massasje på jobben, i arbeidstida hver 3.uke. I dag fikk jeg massasje, og skal si deg den dama fant noen punkter som absolutt ikke hadde det så bra.

Skal prøve å få ordna siste rest av julegavene i helgen, og kjøpe inn juletre. Hadde egentlig bestemt oss for å ikke ha juletre, bare pynte en liten busk av noe slag, men det er heldigvis lov å ombestemme seg. Så juletre skal inn i heimen, og gi en god lukt av jul.

Ønsker alle en riktig fin siste adventshelg, ikke stress altfor mye. Man må ta seg tid til å kose seg også. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar