tirsdag 30. november 2010

Søte,snille,gode……

Er så veldig koselig og godt å ha søte,snille,gode venninner. I helgen hadde tenåringen min besøk/overnatting av en tenåringskamerat,de gjorde som de ofte pleier……de spiller,er aldri noe problem å disse gutta her.

Snille,søte,gode mammaen hans er en god venninne som deler min gryende interesse for interiør og Green Gate. Det vil si,hun har smittet meg med denne basillen,riktignok en veldig koselig basill!

I går var vi på møte sammen,og da hadde hun en overraskelse til meg som jeg ble veldig glad for…..

DSC02184      Disse søte små skal jeg finne en perfekt plass til,må bare tenke litt,og det er hardt kan du tro. De små grå har gått i vinterdvale,så det tar litt tid. Dere hadde nok også gått i dvale om dere hadde kjent 20 kalde grader i kinna på jobben,og verre skal det bli. Jippiiiiiiii……not!!!

Tusen takk for den søte gaven WencheSmilefjes.

1 kommentar:

  1. Nå ble jeg glad! Du har faktisk blogget den lille gaven min! Du fortjente den, du skulle hatt gull og grønne skoger så grei og positiv som du er. Aldri nei i din munn hvis jeg spør om barnepass ihvertfall!Du er toppers Marianne, kjempeglad i deg min gode venn!

    SvarSlett