torsdag 18. november 2010

Sol og varme

Jeg våkner opp til en utrolig vakker morgen,hvor sola presser seg gjennom de tynne gardinene. Står opp og går ned til restauranten for å nyte en bedre frokost,med ferskpresset appelsinjuice og eplete.

eplete

Etter frokost er det rett på hamam og få skrubbet vekk vinterens døde hudceller. Er virkelig luksus å ligge her på varme fliser å bli vasket og knadd, det er ferie med stor F.

hamam

Etterpå bærer det rett på stranda.

strand

Hører bølgeskvulp og folk som nyter sol og varme. Etter mange timer på stranda tar jeg en liten siesta på hotellrommet,før jeg skal møte de flotte damene som jeg ble kjent med i sommer. Vi går ut og spiser god mat, og koser oss med noe godt å drikke.

                    brødtyrkisk mat    

drinkPraten går løst og vi ler og har det morro,blir kjent med nye flotte mennesker. . . . . . . . .  RIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva skjer,hva er det for en lyd? Det er iskaldt i rommet,og det tar noen sekunder før jeg skjønner at det er vekkeklokka som ringer,og det er tid for å stå opp og dra på jobb. Jeg som hadde det så koselig. Skål for kulde og vinter. . . . . . not!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar