lørdag 6. november 2010

VIS HENSYN FOR FAEN

Det er ikke mange mennesker i dagens samfunn som vet hva det vil si å vise hensyn til sine medmennesker. Nå om dagen tenker folk bare på seg selv og sitt,og driter i hva andre føler og mener. Vi har begynt å gå inn i en tid hvor folk bare krever og krever,og forventer at alle skal stå på pinne for akkurat deg og dine. Til helvete med resten av befolkningen,så lenge du har det bra og får det som du vil.
Som dere kanskje skjønner så er jeg passe irritert,og det på en lørdags morgen. Jeg skulle heller ha ligget i ro og fred under dyna mi,og i hvertfall fått sove til kl.10,men den gang ei.
Jeg bor i et borettslag,trives veldig godt her,mesteparten av tiden. Det er stort sett stille og rolig,eller det vil si det var stort sett stille og rolig,til for inntil et halvt år siden. Det siste halvåret har det vært en del banking og boring. Det er helt greit for så vidt,men se for faen å følg vanlig folkeskikk og husregler!!!!!!!!!! Du gjør ikke sånt arbeid kl. 24. på kvelden,når folk skal på jobb dagen etter! Du begynner faen meg ikke med boring og hamring kl.08.00 på en lørdag morgen!!! TA OG VIS RESPEKT FOR DINE NABOER OG FOR HUSREGLENE!!!!!!!!!!!!
Vel,ønsker dere andre en flott dag. For min del er den ødelagt med hodepine og en irritasjon som mest sansynlig ikke går over med det første….
Beklager et litt kraftig språk innimellom,jeg er ikke av den som pleier å bruke sånt språk,men nå følte jeg trangen for det....

3 kommentarer:

  1. Huffda Marianne. Du skulle heller vært med meg en tur på skauen i dag. Det var deilig:)) Anita:)

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg du hadde en flott tur,heldig med været var du jo også.

    SvarSlett
  3. Naboene mine begynte å hamre, borre og bråke kl 8 i dag, men sånn må det jo bli når de setter opp en garasje, de må jobbe når de ikke er på jobb ;) For noen uker siden begynte de kl 7 en søndagsmorgen med gravemaskinen. Jeg skjønte det også, for gravemaskin er dyrt og man må utnytte de timene en har. Men det betyr ikke at det er hyggelig å bli vekket av bråket :(
    Men så tenker jeg med meg selv at dette er flott, for om jeg har behov for å bråke noe sabla en tidlig helgemorgen så er det min tur :D

    SvarSlett