onsdag 17. november 2010

Sorry folkens…

Ooops,sorry folkens,lenge siden jeg har vært her nå.
Var hos Wenche i går kveld på kaffe og pepperkaker,og satt og pratet om akkurat det,at det var en stund siden jeg hadde skrevet her….hehehe,må nok få fingeren ut gitt. Vel,nok om det.
Siden sist så har kong vinter kommet,om han har kommet for å bli,det gjenstår jo å se. Er jo koselig når det er hvitt ute,men jeg kjenner at jeg nok er bosatt i feil land. Er veldig glad i sol og varme,og i dette øyeblikk må jeg innrømme at jeg fryser,og verre skal det visstnok bli…..
DSC02140         DSC02141
Må snart skifte til treningstøy. Skal ned å trene stram opp i kveld,er noen uker siden jeg trente,sånn er det når man blir syk. Skal bli skikkelig deilig å bevege seg litt,selvom det absolutt ikke frister å sette seg inn i en iskald bil akkurat nå.
Vel,ha en riktig flott onsdagskveld godtfolk. Me talasSmilefjes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar