søndag 7. november 2010

Søndag og boligen for meg selv….

Ja,da var det søndag gitt. Solen skinner ute,men jeg sitter inne. Har rukket å spise frokost og lunch,veldig kjedelig sådann……brødskive med peanøttsmør-grov type.

peanøttsmør

Jeg har fått helt dilla på det om dagen. Så har jeg også rukket å vaske kjøleskapet,sette på en klesvask og oppvask.

Tenåringen er å kjører RC med en kamerat,og etterpå skal han på bowlinga med en gjeng ungdommer. Mamman hans er lykkelig over at han har kommet seg ut av hula siSmilefjes.

 

Irritasjonen fra i går har så smått gitt seg,jeg vet jo at man har lov å borre og hamre,men her i bygget er det noen husregler som sier at sånt arbeid skal skje mellom kl.9-16 på en lørdag. Hadde jeg bare fått sove til 9,så tror jeg dagen hadde blitt litt anderledes….hehehe.

Ønsker dere alle en riktig flott søndagSmilefjes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar