søndag 21. november 2010

Dagens fangst!

Ja folkens,da var helgen snart over,helt utrolig syns jeg. I går var jeg på besøk hos mamma og pappa,og hilste på de flotte gjestene de hadde besøk av,Elis og Marit. Hadde ikke sett dem på mange mange år,så var veldig koselig! Ja,så var jeg selvfølgelig på corebar trening på formiddagen i går,veldig deilig.

I dag har jeg vært på “jakt” hos Myrullpiken,og jeg er meget fornøyd med fangsten. Her i huset skal det lages pai neste helg,eller det vil si at jeg skal prøve ihvertfall. Jeg fikk fanget meg en lekker paiform fra Green Gate….

Så har jeg tyvstartet med pynting til jul,bare bittelitte altså. Jeg hengte opp mine nye røde gardiner i stua og på kjøkkenet,men mangler en lengde til i stua,ble litt snaut,så jeg skal ut i løpet av uka og kjøpe…

Her er i hverfall dagens fangst……

DSC02153                   DSC02145

DSC02149                   DSC02155

DSC02156         DSC02147         DSC02158

DSC02146                   DSC02152

DSC02157

Nå sitter jeg her og nyter fangsten min,de røde innslagene og noe godt å drikke.

Ha en riktig flott uke alle sammenSmilefjes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar