tirsdag 2. november 2010

10 siste ord…

 

Ja,så var det de berømte siste ord…….kan jo høres litt makabert ut,akkurat som om man skal skrive de siste ordene man ønsker å si før man dør…..men hvem vet hva tanken bak det er. Jeg velger å tenke at det er noen siste ord om meg som skal fram her….

1. Jeg er egentlig en ordentlig rotekopp

2. Jeg har teflonhjerne

3. Jeg er mye mer ryddig på jobben enn jeg er hjemme

4. Jeg liker ikke konfrontasjoner

5. Jeg er egentlig veldig sjenert

6. Jeg er singel,og trives egentlig med det (bortsett fra at jeg egentlig kunne tenkt meg å jobbe mindre,men da må jeg finne en rik mann….hehehe)

7. Jeg elsker pinnekjøtt, får-i-kål og hjemmelaga pizza

8. Jeg liker ikke rødvin,gir meg migrene

9. Jeg har forelsket meg i byen Alanya

10. Har begynt å glede meg til jul….

 

Trodde denne utfordringen skulle være mye lettere enn den var. Ikke alltid det er lett å utlevere seg sånn,men nå vet dere litt mere om meg.

Ønsker alle en riktig flott tirsdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar