onsdag 27. oktober 2010

Dag 5 av utfordringen-10 ønsker

Er vel mange ting man ønsker seg her i verden,noen mer seriøse enn andre. Dette er mine 10 ønsker akkurat her og nå….

Jeg ønsker:

1. En god middag.

2. meg visstnok en fyr også,eller det er visst et ytret ønske fra min sønn,at mamma skal få seg kjæreste….

kåre konradiEn fyr som han her er jo ikke helt å forakte da…

3. at en god slump av en lottogevinst skal finne plassen til min konto

penger

4. 1 ukes ferie (helst 2,men lottogevinsten har enda ikke funnet veien til min konto) til Alanya i juni

5. Vaskehjelp.

6. å bli ferdig med oppussing (blir jo aldri ferdig,lommeboka setter en stopper).

7. at kong vinter ikke kommer enda.

8. å gå ned noen kilo.

9. Knirkefrie foreldresamtaler.

10. meg mer kaffe.

Hihihihi…..håper alle har hatt en riktig flott dag,nå skal jeg snart ned å treneSmilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar