lørdag 23. oktober 2010

Utfordring….

 

Det er visstnok en del utfordringer som svirrer rundt i bloggverdenen,og jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en. Denne hentet jeg fra aniitasverden.

Utfordringen går ut på å ha et innlegg på bloggen hver dag i 10 dager,det i seg selv kan bli en utfordring,but why not try…?

dag 1 - 10 ting om deg selv
dag 2 - 10 ting du elsker

dag 3 - 10 ting du hater
dag 4 - 10 ting du vil si til en person
dag 5 - 10 ønsker
dag 6 - 10 gjenstander du ikke kan leve uten
dag 7 - 10 viktige personer
dag 8 - 10 av dine favorittsanger
dag 9 - 10 veier til å vinne hjertet ditt
dag 10 - 10 siste ord

10 TING OM MEG SELV

1. Jeg har vært i 10 land,inkludert Norge.

2. Jeg har flyttet 20 ganger i mitt lange liv.

3. Jeg er alenemor.

4. Jeg har kræsjet 1 gang,med lånt bil(mamma og pappa sin..)

5. Jeg har hatt innbrudd i min første bil.

6. Jeg har blitt ranet……det var min første bil.

7. Jeg har fjærnet mandlene i voksen alder.

8. Jeg hadde hjernehinnebetennelse som 11-åring.

9. Jeg driver med scrap booking.

10. Jeg har eid 3 biler inkludert den jeg har nå.

Hihihihi…..ok,da fikk du vite litt om meg….



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar