lørdag 30. oktober 2010

Dag 7 av utfordringen-10 viktige personer

Ja,så var det dag 7 av utfordringen da…..denne utfordringen var ikke så lett som den så ut,og det er til tider vanskelig å blogge hver dag. Man har jo andre ting å gjøre liksom,som jobb,matlaging,rydding,forberedelser til jobb,familie og trening. I skrivende stund så sitter jeg her og synes enormt synd på meg selv,med feber,vondt i hals,kropp og hode. Er jo egentlig greit å skrive litt da…

1. Sønnen min

2. Mamma og pappa

3. Mormor

4. Elisa,en av mine beste venninner som jeg har kjent i mange mange år nå….hihihi

5. Wenche,også en veldig god venninne,scrappevenn,kaffevenn,arbeidskollega(på sett og vis)

6. Anita,en av mine nye arbeidskollegaer,og en ny venn, og selvfølgelig en super treningskollega

7. Brodern med familie

8. Svein og Gunnvor(venner av mamma og pappa,og som jeg har kjent siden jeg var liten)

9. Melinda,barndomsvenninne og kaffevenn

10. Hanne(reisepartner og tidligere arbeidskollega)

Har ikke bilde av alle her,og er heller ikke alle som ønsker å bilde på nett,så har valgt å ikke legge ut noen bilder…

Ha en riktig flott kveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar