torsdag 28. oktober 2010

Dag 6 av utfordringen-10 gjenstander jeg ikke kan leve uten…

Man kan vel strengt tatt leve uten ganske masse,man har vel bare blitt veldig veldig avhengig av helt stupide ting. Vi klarte oss veldig fint uten mange av disse tingene for bare noen få år siden….men her er hva jeg sånn litt overdrevet da,ikke kan leve uten i dag…

1. Pc`n……(helt utrolig hvor avhengig man blir av den…)

pc

2. Mobilen (brukes både til vekkerklokke og huskeliste,og litt til vanlig bruk..)

mobil

3. Tv`n (ja,jeg innrømmer det,er litt tv slave…)

tv

4. Bilen min

bil

5. Drikkeflasken min

flaske

6. Filofaxen

filofax

7. Lommeboka

lommebok

8. Briller/linser

briller         linser

9. Telys

telys

10. Puta mi….(er med når jeg reiser bort…..er veldig kresen på puter)

pute

Hadde ikke noe bilder av disse tingene selv,så bildene her er hentet på google.

Ha en riktig flott kveldSmilefjes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar