tirsdag 19. oktober 2010

Hverdag,ønsker og virkelighet

Er noen dager siden jeg har vært her nå,mye å gjøre på jobb,så man blir sliten og har egentlig ikke vært så mye på nett.
I dag skulle jeg egentlig ha vært på pilates trening,men når formen ikke er som den skal være så er ikke trening helt i høysete. Hvis jeg skal få lov å si det selv,så har jeg blitt flink. Trener flere ganger i uka. Som regel 3 ganger,men noen ganger blir det 2 ganger og andre ganger blir det 4 ganger:-).
I helgen var jeg på personalfest hos en på jobben, og på fårikålmiddag hos søte,gode mormor. Begge deler var veldig koselig:-D.

Håper jeg får mulighet til å handle litt til helgen som kommer,ønsker å ta en tur til Myrullpiken på Konnerud for å kjøpe litt Green Gate. Irriterer meg bare så utrolig at pengene bare fløy sin vei denne måneden.....men ett par ting skal jeg nok klare:-D.

Vel,dagen er snart over,og i morgen skal jeg opp før halv seks......tidlig spørr du meg,men da er det jo veldig deilig å kunne gå hjem tidlig også da:-).

Ønsker alle en riktig flott onsdag:-D


3 kommentarer:

  1. Sannelig har du fått dilla du og! Du og mamma er gærne altså! :D Finfin blogg, stå på - mamma gråter hver gag hun går inn her og det ikke er nye innlegg, hihi:):) -Melinda Christin/mcmn.blogg.no..:)

    SvarSlett
  2. Ja jeg sjekker faktisk hver dag! Myrullpiken sa du? Å nei, jeg er blakk og skal ordne til bursdagsfeiring for min kjære lille 20års gamle datter på søndag. Liten tur kanskje....?

    SvarSlett
  3. Tenk at du har en 20 åring nå Wenche... Er veldig blakk jeg også,men en eller to ting kan vi unne oss vel?
    Ja Melinda,har nok fått litt dilla tror jeg:-),og at vi er gærne er nok ingen overdrivelse:-D. Prøver så godt jeg kan,ikke alltid like lett å skrive,men men....

    SvarSlett