søndag 3. oktober 2010

Min første dag som blogger:-)

Ja,da fant jeg veien til bloggens verden jeg også. Har de siste ukene lest og sett mange flotte blogger,og har blitt innspirert til å starte en selv. Spørsmålet er jo da om jeg får til dette,men jeg gir meg ikke så lett.
I går tok jeg en tur til Myrullpiken på Konnerud,sammen med Wenche. Myrullpiken er et lite landhandleri jeg oppdaget gjennom en blogger en dag jeg søkte på Green Gate på google. Du for et koselig lite sted dette var. Myrullpiken selger masse flotte ting for den som er interessert i interiør. De har Green Gate,Bloomingville og hjemmesydde barneklær og i helgen har de gjerne nybakte bakevarer. Anbefales på det sterkeste å ta en tur dit:-). I hvertfall,jeg var der i går,og jeg har ikke nubbsjans til å gå derfra uten å kjøpe noe. Kjøpte litt fra Green Gate og en glasslykt fra Bloomingville. Var sååå fornøyd når jeg kom hjem,selvom kanskje ikke lommeboken var like fornøyd.
Jeg har den siste uken pusset opp noen gamle møbler.....ja,jeg har malt møblene i hvitt.....prøver å legge inn litt førbilder og resultat....

Et gammelt skap jeg har fått av min
gode mormor

Slik ble skapet etter 4 strøk


Noe av det jeg har fra Green Gate
Den blomstrete muggen og det rød kjøpte jeg i går:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar