tirsdag 12. oktober 2010

Drømmer...

Ja,så var tirsdagen nesten over dere. I dag er jeg sliten,skjønner ikke helt hvorfor.......kanskje det har noe å gjøre med at jeg har sovet utrolig dårlig de siste nettene.....bare en tanke;-).
Merker at høstferien er over,trafikken er tilbake,unger er tilbake i bhg og livet går sin vante gang....

Sitter i stua under fleeceteppe i godstolen,med en hel drøss med stearinlys tent.....
Drømmer om å kjøpe mer Green Gate,men skal egentlig ikke,men en aldri så liten Green Gate mååå jeg ha. Noe som kan brukes til jul:-). Noe i samme serie som denne:

Eller kanskje noe smånips som kan få plass i eplekassene eller i vinduskarmen....hvem vet. Der det er hjerterom er det husrom....

Kjøpte noen store fyrstikkesker i dag,mye man kan gjøre med dem. De er jo egentlig litt kjedelige,så hvorfor ikke pynte litt på dem....

Ha tålmodighet med meg....dette er en av mine første fyrstikkesker jeg lagde i fjor,men jeg var riktig så stolt da....

Ønsker alle en riktig fin kveld,og en god onsdag:-D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar