lørdag 23. oktober 2010

Trening

La meg tidlig i går kveld,vel,tidlig for å være fredag da. Tenkte det var greit å lade kroppen litt før trening i dag,men den gang ei. Presterte å våkne kl.06.00 i dag tidlig,og fikk selvfølgelig ikke sove igjen. What`s up with that?

Trente corebar i formiddag,sammen med min gode treningsvenn og arbeidskolega Anita. Corebar har blitt et fast innslag på lørdager nå,syns det bare blir bedre og bedre

  trening1                  trening2

I skrivende øyeblikk så sitter jeg i godstolen og koser meg med litt minimais og dipp….litt sunnere enn potetgull…..selvom potetgull frister veldig. Har en stor svakhet for potetgull…..men har vært litt flinkere med det etter at jeg begynte å trene.

                                                DSC02097

En liten morosak jeg har på do,får meg i godt humør ihvertfall……men ikke alle gjester som syns den er like morsom….hihihi. Er jo derfor jeg trener da,sånn at ikke mine venner skal bli fete……

                                                       DSC02088

Vel,da ønsker jeg alle en riktig flott lørdagskveld….

2 kommentarer:

  1. Jasså, du har begynt å knaske mini-mais istede for potetgull! Har du skiftet helt personlighet og blitt helt gal!Det er lørdag asså! Jeg har kjørt i meg potetgull, øl og marsipan fra marsipankaka jeg bakte istad. Det var fryktelig vanskelig forresten, banna og sleit. Ble ikke perfekt sånn som jeg ønsket! Æsj!

    SvarSlett
  2. Hehehe.....jeg kan ikke bli noe jeg er vet du;-). Knaska mini-mais ja,men en liten skål med potetgull fant også veien under mine fingre:-). Kaken ble sikkert god Wenche...

    SvarSlett