tirsdag 5. oktober 2010

Trening....jippiiii

Da var det tirsdag gitt,eller det vil si,vi er et stykke inn i tirsdagen da. Har vært en rolig dag på jobben,så jeg fant på den lure ideen at jeg skulle steke vafler til alle sammen. Hvorfor kan jeg ikke bare la være å komme på sånne lure ideer da?Tar jo så himla lang tid å steke vafler til over 50 munner.....og for ikke å snakke om alt sølet som følger i kjølvannet. Håper barna likte vaflene da,for jeg var ferdig på jobb før de fikk spist dem....

Så,nå sitter jeg hjemme i godsofaen og koser meg med en godkaffe,i en riktig så fin Green Gate latte kopp.
Nå tror dere vel at jeg bare sitter på rattataen og drikker kaffe,er ikke helt sant,bare nesten....Må jo kose meg litt nå,før jeg skal på trening. Begynte å trene på spenst for noen uker siden,I like. I dag skal jeg trene 1 time med pilates,etterfulgt av en time med afrodans. Gleder meg helt villt til afrodansen,har aldri vært med på det før,så det kan jo bli et morsomt syn. Pilates har jeg prøvd noen ganger,og liker den formen for trening. Anbefales:-D.
Vel,får vel snart skrape sammen noe mat til meg og tenåringen tenker jeg. Ha en strålende kveld alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar