søndag 31. oktober 2010

Long time ago…

To innlegg på en dag,det er ikke ofte det skjer. Når man ikke orker å gjøre annet enn å ligge på sofaen,og blir helt pumpa etter å ha prøvd å henge opp klær i noen sekunder,så kan man jo likeså godt skrive noen ord.
Begynte å føle meg litt under the weather på jobb på fredag,men tenkte det bare var at jeg var sliten. Var helt gåen på kvelden,og våknet på lørdag med feber og vondt i kroppen,og følte meg som han her:
syk   Hangla meg inn i stua,og under teppet på sofaen,og der ble jeg liggende. På sofaen har jeg blitt liggende i dag også,den er god den sofaen,og teppet er også veldig godt.
syk1  Mat? Joa,jeg har prøvd å presse i meg litt,vet jo at man blir sååå slapp uten å spise……men er ikke bare bare å presse maten i seg heller da. Så,får bare ta tida til hjelp…..Håper jeg ikke rakk å smitte noen da. Lenge side jeg har vært så slapp....
God uke til dere alle…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar