torsdag 7. oktober 2010

Sol ute,sol inne....

For en nydelig morgen. Noen sier at været har noe å si på hvordan du har det inni deg selv.....,og ja,det stemmer nok. Ihvertfall på meg. Ser jeg sola så blir humøret med en gang noen hakk lettere....

I dag har jeg tatt meg en velferdsdag fra jobben. Kunne jo ikke bedt om bedre vær! Var deilig å ligge lenge,lå helt til 09.15.......gadd ikke ligge lengre. Fikk på meg noen koseklær,og spiste kammerjunkere med melk på til frokost. Nå i skrivende stund sitter jeg og ser på Oprah, og koser meg med..........ja,godkaffe,du gjettet riktig. I dag bruker jeg en av mine blå nydelige Green Gate latte kopper....
Planer for i dag er å bare slappe av,nesten da......skal nok pusle litt i heimen,og gjøre det litt rent til helga. Har også tenkt å prøve meg på å bake focacia brød til meg og tenåringen. Noe godt som vi kan kose oss med til lunch. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder av focacia resultatet......

Ønsker alle en riktig strålende dag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar