lørdag 9. oktober 2010

Lørdag

Så var det lørdag dere. Våknet brått av at alarmen på mobilen ga fra seg en grusom lyd,ja,jeg bruker mobilen som vekkerklokke. Har stilt den på den verste lyden som er på tlf. Ja,jeg har alarmen på på en lørdag også,for ikke å sove bort hele dagen. Er ikke noe gøy med helg hvis man bare sover. Var helt utrolig trøtt når jeg våknet brått av alarmen,fordi jeg som sikkert en del andre ikke får sove når jeg har drukket kaffe på kvelden. Noe jeg gjorde i går kveld (vel og merke i godt selskap hos mamma og pappa....). Men men,det var jo helg,så why not....
Humøret blir ikke helt på topp,når man ser at været ikke er strålende,men hva gjør man..... For min del var det bare litt godkaffe i en Green Gate kopp,et par godt stekte rundstykker(ok,altfor godt stekte),og en liten sjokoladebit som skulle til for å få humøret et hakk bedre. Vet ikke hvordan det er med deg.

I dag så er planen å la vaskemaskinen gjøre en del jobbing, og for meg å slappe av mest mulig. Skal prøve meg på ungarsk potetsuppe/gryte. Smakte det på jobb for noen uker siden,og det var kjempe godt. Nå er jeg ikke helt sikker på alt som var oppi,men jeg bruker det jeg har. Masse poteter,løk,paprika,ferske tomater og boksetomater og kjøttpølse,og selvfølgelig en god dæsj med litt forskjellig krydder. Så får vi se om det blir litt i nærheten av det jeg smakte på jobben:-D.

Ha en riktig flott lørdag everyone...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar