torsdag 21. oktober 2010

Kulde,varme og trening

Her kommer et nytt innlegg for deg Wenche,vil jo ikke at du skal gråte;-D.


I dag ble stilongs rotet fram,kulda kommer alltid like overraskende på meg hvert år. Takk og pris at den ønsket å slå følge med meg på jobb i dag,selvom jeg kanskje ikke hadde trengt den siden jeg var mest inne og ordnet med bilder og opphenging osv til FN feiringen vi skal ha i bhg i morgen. Ble heldigvis ferdig,men som vanlig så blir det alltid stress i siste liten,kan du skjønne hvorfor det alltid er sånn a?

Var på trening i går kveld,stram opp. Skal si deg den timen tok på kroppen,kjenner det flere steder i dag,men deilig det også. Har tatt sjansen på å melde meg på spinning og corebar til lørdag,kan jo bli interessant. Er ikke helt sikker på at kondisen klarer å henge med,men time will tell.

Wenche,jeg vil kjøpe en sånn fin kopp til helgen,får ta oss en aldri så liten tur til Myrullpiken eller hva?

Nå skal jeg varme opp litt god suppe,er godt på kalde kvelder:-).

Ha en flott kveld alle sammen,og en riktig fin fredag i morgen:-D



2 kommentarer:

  1. Å nå ble jeg glad for litt lesestoff! Ok, hvis du skal til Myrullpiken på lørdag kan jeg bli med en liten tur... søndag er det fullt hus her fra 12.00-18.00

    SvarSlett
  2. Hmmmm.....spørs om jeg rekker det da gitt. Skal trene fra 10.30-12.30 på lørdag. Kanskje vi rekker en liten tur før det stenger?

    SvarSlett