fredag 22. oktober 2010

Herr vinter har vært på en aldri så liten snarvisit…

 

Vel,så egentlig snøen i går kveld før jeg la meg. Det betyr kanskje at jeg la meg litt seinere enn jeg pleier…..hmmmmm.

Må innrømme at det er litt fint da,men sånn egentlig så er jeg ikke så veldig glad i vinteren. Hos meg er det sånn at skal det være vinter,så skal det være ordentlig vinter,ikke slapps og møkkete snø. Skal helst være sånn som det var de vinterene jeg var mellom 9 og 11 år. Vi bodde på Hamar,og skal si deg det var vinter. Masse snø som riktig knatret under lobbene når du gikk ute,men kulde trenger vi ikke få. Et av de årene hadde vi det så kaldt at skolene måtte stenge noen dager husker jeg,var –35. Litt vel kaldt spørr du meg….

DSC02108                         DSC02110

Når det er som dette så er det litt deilig å ha seinvakt,og ha muligheten til å kose seg med frokosten og en kopp godkaffe.

DSC02106 Ble kanskje litt kjedelig frokost,med honning på skiva,men når jeg kjenner at halsen krangler litt,så er det en automatisk reaksjon i hjernen min som sier at jeg må få i meg litt honning. Så da ble det det gitt.

Ønsker alle en riktig flott dag,kle dere godt og kos dereSmilefjes med åpen munn.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar